WEBSITE
PERSONALISATIE

Retail Rocket analyseert het gedrag van uw bezoekers en past uw site real time aan. Dus iedere bezoeker van de website krijgt zijn eigen persoonlijke versie van de site te zien met producten die hij hoogstwaarschijnlijk wil kopen — allemaal gebaseerd op zijn voorkeuren en order geschiedenis.

20+ personalisatie scenario’s voor elke stap in de customer journey

100% positieve ROI voor uw bedrijf (zie onze prijsstelling op basis van prestaties).

Tot 50% omzetstijging (op basis van A/B-testen)

Retail Rocket Personaliseert E-commerce In Real Time

Meest Populaire producten

De meest populaire producten (gebaseerd op meningen, zoekopdrachten, winkelwageninhoud, orders, etc.) van de categorieën waarin de bezoekers geïnteresseerd zijn. We maken gebruik van een slimme tijd gebaseerde kortingssysteem om te laten zien wat populair is op dat moment.

Nieuwe producten waarin de gebruiker hoog waarschijnlijk in geïnteresseerd is

Nieuwe producten uit categorieën, waarin de bezoekers geïnteresseerd zijn. Dit algoritme geeft het maximale resultaat voor de mode, entertainment (boeken, films, muziek, games, enz.), witgoed en bruingoed, enzovoort.

Real-time persoonlijke aanbevelingen

Real time Product aanbevelingen op basis van interesses en websitegedrag. Onderzoek toont aan dat gemiddeld 50% van de bezoekers die uiteindelijk tot kopen over gaat dit binnen 24 uur na de eerste interactie met uw website doet, dit maakt het tonen gepersonaliseerde content zeer belangrijk.

Meest populaire producten in de categorie

De meest populaire producten voor elke categorie van uw website. Met behulp van slimme profilering technologie tonen we verschillende producten aan verschillende gesegmenteerde doelgroepen.

Aanbevelingen op basis van zoekopdrachten

Meest relevante Producten op basis van de zoekopdracht die uw bezoeker gebruikt heeft in een zoekmachine voor de landing op uw website. Door gebruik te maken van zoekopdracht gebaseerde aanbevelingen, personaliseert SEO/PPC landing pagina’s en heeft een positieve invloed op de bounce rate.

Nieuwe producten

Nieuwe producten voor elke categorie van uw website.

Interesse gebaseerde sortering

Met de Retail Rocket real-time interesse analyse-technologie kunt u Sale-en nieuwe producten-pagina's sorteren op basis van interesse van de bezoeker.

Gerelateerde producten ( «andere klanten kochten ook», «u vindt vast ook leuk»)

Gerelateerde producten die de bezoeker kan toevoegen op basis van zijn huidige winkelwagen inhoud. Dit is een geweldig hulpmiddel om de gemiddelde orderwaarde te stimuleren.

Vergelijkbare producten ( «klanten die dit hebben bekeken, bekeken ook», «klanten die dit hebben gekocht bekeken»)

Vergelijkbare producten die een bezoeker op dat moment aan het bekijken is. Vergelijkbare producten zijn gebaseerd op producteigenschappen (prijs, merk, categorie, tekstuele beschrijving, enz.) En bezoekersgedrag (wat bekeken ze ook, wat kochten ze uiteindelijk, etc.). Het helpt uw klanten om de producten te vinden die ze nodig hebben.

Populair uit dezelfde categorie

De meest populaire producten uit dezelfde categorie van een product dat een bezoeker op dat moment op zoek naar is.

Vergelijkbare producten op voorraad

Dit algoritme is speciaal ontworpen voor de producten die niet op voorraad zijn. Het toont een lijst met vergelijkbare producten die de meeste kans hebben om in plaats van het product die niet op voorraad is te kopen. Dit heeft invloed op de conversie van bezoekers die landen op deze productpagina’s via zoekmachines en PPC-advertenties.

Gerelateerde producten

Gerelateerde producten die de bezoeker kan toevoegen op basis van zijn huidige winkelwagen inhoud.

Gerelateerde producten ( «andere klanten kochten ook», «bestelden ook»)

Gerelateerde producten die de bezoeker kan toevoegen op basis van zijn huidige winkelwagen inhoud. Dit is een geweldig hulpmiddel om de gemiddelde orderwaarde te stimuleren.

Aanbevelingen op basis van zoekopdrachten

Producten, die relevant zijn aan de ingevoerde zoekopdrachten in de interne zoekfunctie, op basis van de interesse van andere bezoekers met vergelijkbare zoekopdrachten. Het is een geweldige basis voor tekst gebaseerde onsite zoek functie.

Persoonlijke aanbevelingen personalisatie

Een lijst van producten waarin de bezoeker het meest waarschijnlijk in geïnteresseerd is op basis van zijn voorkeuren, websitegedrag en geschiedenis.

Meest Populaire producten

De meest populaire producten van de categorieën waarin de bezoekers geïnteresseerd zijn.

Nieuwe producten waarin de gebruiker in geïnteresseerd is

Nieuwe producten uit categorieën, waarin de bezoekers op dat moment is geïnteresseerd zijn.

Aanbevelingen op basis van zoekopdrachten

Meest relevante Producten op basis van de zoekopdracht die uw bezoeker gebruikt heeft in een zoekmachine voor de landing op uw website. Door gebruik te maken van zoekopdracht gebaseerde aanbevelingen, personaliseert SEO/PPC landing pagina’s en heeft een positieve invloed op de bounce rate.

Meest populaire producten

De meest populaire producten (gebaseerd op meningen, zoekopdrachten, winkelwagen inhoud, orders, etc.) van de categorieën waarin ze geïnteresseerd zijn. We maken gebruik van een slimme tijd gebaseerde kortingssysteem om te laten zien wat populair is op dat moment.

Persoonlijke aanbevelingen

Real time Product aanbevelingen op basis van interesses en websitegedrag.

Website Personalisatie Case Studies