AI Personalization Engine
AI Personalization Engine
Definieert het beste timing- en communicatiekanaal om uw klant een persoonlijk aanbod te doen
Vraag een demo aanHoe Artificial Intelligence werkt
Artificial Intelligence (A.I.) is de hoeksteen van alle Retail Rocket-modules. Het maakt uw website, mobiele app en e-mails in de realtime gepersonaliseerd, biedt complexe klantsegmentaties en ontwikkelt slimme communicatiestrategieën voor elke fase van het klanttraject.
A.I. verbetert de gebruikerservaring: biedt producten die je klanten echt nodig hebben, voorspelt de volgende aankoop en voorkomt dat dezelfde berichten via verschillende kanalen worden verzonden.
Modules met geintergreede AI
-
Data Warehouse
Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften
-
Campaign Management System
Verhoog uw omzet en klantbetrokkenheid door cross-channel communicatie in email, push en sms
-
Customer Intelligence Platform
Biedt kansen voor uw strategische klanten database marketing om LTV en inkomsten te stimuleren
Technologisch overzicht
-
Real-time personalization in alle kanalen
A.I. analyseert de interesses en aankoopgeschiedenis van de klanten om voor elke gebruiker een persoonlijke versie van de website, mobiele app of e-mail te vormen.
Online Merchandising -
Customer segmentatie op basis van gebruikers interesse
A.I. analyseert gebruikersactiviteit binnen de website, mobiele app en e-mails. Deze gegevens worden gebruikt voor segmentatie in marketingcampagne.
Segment Builder -
Voorspelling van de volgende beste koop
A.I. anticipeert op toekomstige behoeften van de klant. Het verkrijgt informatie over de volgende aankoop op basis van consumptie ketens - de tijd tussen eerder gekochte artikelen en het plaatsen van de volgende bestelling. Vervolgens biedt het producten aan die de klant waarschijnlijk binnenkort nodig heeft.
Als de klant bijvoorbeeld eerder kleding heeft besteld voor een baby van 6 maanden, heeft hij in de komende 6 maanden kleding nodig voor een baby van 1 jaar.
Next Best Offer -
Definieert de beste timing- en communicatie kanaal voor elke klant
A.I. analyseert het klantgedrag op de website en in de mobiele app, noteert hoe de klant zijn e-mails leest. A.i. leert bijvoorbeeld het tijdstip waarop de klant een e-mail heeft geopend en stelt deze tijd in voor het verzenden van verdere e-mails, zodat uw bericht altijd bovenaan de lijst staat tussen andere e-mails in de mailbox van de klant.
Dynamische timing voor campagnes -
Klantverloop voorkomen
A.I. analyseert continu uw klanten: hoe ze kopen, wanneer de terugkeren en wanneer ze vertrekken.
Met de kracht van Big Data voorspelt het klantverloop, door geautomatiseerde communicatie af te stemmen om ervoor te zorgen dat klanten blijven.
1 000 klanten wereldwijd
€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.
Leer hoe A.I. Personalisatie-engine werkt
Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We laten u zien hoe A.I. Personalisatie-engine presteert en beantwoorden al uw vragen.
We kunnen online een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.
Vraag een demo aanHandige add-ons
-
Data Warehouse
Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften
-
Customer Intelligence Platform
Biedt kansen voor uw strategische klanten database marketing om LTV en inkomsten te stimuleren
-
Campaign Management System
Verhoog uw omzet en klantbetrokkenheid door cross-channel communicatie in email, push en sms
Blog
We schrijven over strategische marketing, gebaseert op Big Data