Customer Intelligence Platform
Customer Intelligence Platform
Biedt kansen voor uw strategische klanten database marketing om LTV en inkomsten te stimuleren.
Vraag een demo aanOplossing winst behalen
-
Definieer de status van de uw klanten database
-
Meet de prestaties van de marketingstrategie
-
Bouw een gepersonaliseerde communicatiestrategie met elk klantsegment
What you can do
-
Het platform bouwt slimme retentie segmenten en analyseert maandelijkse trends.
Elk segment KPI’s worden dynamisch gemeten: Gemiddelde orderwaarde, retentiegraad, LTV enz. Ze laten u zien hoe u uw marketingstrategie kunt toepassen.
-
Het platform helpt om te leren welk klantsegment het meeste van uw inkomsten gegenereerd en stel u daarom in staat op gepersonaliseerde communicatie met deze klanten op te bouwen.
Als uw VIP-klanten bijvoorbeeld zijn gestopt met kopen, kunt u een email campagne voor heractivering starten, rekening houdend met hun eisen.
-
Het platform onderzoekt het gedrag van vaste en nieuwe klanten en leert hoe hun retentiepercentage in de tijd verandert. Het is essentieel voor de overgang van situationele promoties - benadering naar strategische marketing en klanten database beheer op lange termijn.
-
Het platform helpt bij het bouwen van de beste communicatiestrategie voor elk klantsegment. Zo kun je ‘slapende’ klanten weer activeren door persoonlijke kortingen aan te bieden, terwijl vaste klanten door handige content geboeid kunnen worden.
-
Het platform heeft het Campagne Management Systeem geïntegreerd - de tool voor het lanceren van cross-channel campagnes via email, web/mobiel push en sms.
Het systeem toont de activiteit van elk segment in elk kanaal en biedt de beste communicatiestrategie.
-
Retentiepercentage toont het aantal vaste klanten en hun aandeel in segmenten.
Deze statistiek wijst op probleemgebieden en helpt bij het nemen van de juiste datagestuurde beslissing.
The winst die u krijgt
-
Acquisitie van nieuwe klanten en behoud van vaste klanten.
-
De inzichten over het vergroten van het aandeel trouwe klanten met regelmatige aankopen.
-
Individuele benadering voor elke klant: nieuwkomer, regulier of VIP.
-
Beheer uw budgetten voor het werven van nieuwe klanten en het stimuleren van herhalingsaankopen.
-
De kanalen vinden die vaste klanten, koopjesjagers en weigeraars opleveren.
-
Effectieve budgettering voor klantenwerving.
1 000 klanten wereldwijd
€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.
Leer hoe het platform werkt
Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We laten u zien hoe Customer Intelligence Platform presteert en beantwoorden uw vragen.
We kunnen een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.
Customer Intelligence Platform aggregeert en analyseert de activiteiten van uw klanten en rapporteert u vervolgens over de verzamelde gegevens. U kunt dit rapport gebruiken om erachter te komen welke promotiecampagne het beste past om de loyaliteit en het retentiepercentage van elk klantsegment te vergroten.
Vraag een demo aanHandige add-ons
Voorzien van Customer Intelligence Platform om snel uw klantendatabase te verzamelen en vervolgens sms- web/mobiele push- en email campagnes te lanceren met persoonlijke productaanbevelingen.
-
Data Warehouse
Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften
-
AI Personalization Engine
Definieert het beste timing- en communicatiekanaal om uw klant een persoonlijk aanbod te doen
-
Campaign Management System
Verhoog uw omzet en klantbetrokkenheid door cross-channel communicatie in email, push en sms
Blog
We schrijven over strategische marketing, gebaseert op Big Data