KLANT LOGIN

AI Personalization Engine

AI Personalization Engine

Definieert het beste timing- en communicatiekanaal om uw klant een persoonlijk aanbod te doen

Vraag een demo aan

Hoe Artificial Intelligence werkt

Artificial Intelligence (A.I.) is de hoeksteen van alle Retail Rocket-modules. Het maakt uw website, mobiele app en e-mails in de realtime gepersonaliseerd, biedt complexe klantsegmentaties en ontwikkelt slimme communicatiestrategieën voor elke fase van het klanttraject.

A.I. verbetert de gebruikerservaring: biedt producten die je klanten echt nodig hebben, voorspelt de volgende aankoop en voorkomt dat dezelfde berichten via verschillende kanalen worden verzonden.

Modules met geintergreede AI

  • Data Warehouse

    Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften

  • Campaign Management System

    Verhoog uw omzet en klantbetrokkenheid door cross-channel communicatie in email, push en sms

  • Customer Intelligence Platform

    Biedt kansen voor uw strategische klanten database marketing om LTV en inkomsten te stimuleren

Technologisch overzicht

  • Real-time personalization in alle kanalen

    A.I. analyseert de interesses en aankoopgeschiedenis van de klanten om voor elke gebruiker een persoonlijke versie van de website, mobiele app of e-mail te vormen.

    Online Merchandising
    Real-time personalization in alle kanalen
  • Customer segmentatie op basis van gebruikers interesse

    A.I. analyseert gebruikersactiviteit binnen de website, mobiele app en e-mails. Deze gegevens worden gebruikt voor segmentatie in marketingcampagne.

    Segment Builder
    Customer segmentatie op basis van gebruikers interesse
  • Voorspelling van de volgende beste koop

    A.I. anticipeert op toekomstige behoeften van de klant. Het verkrijgt informatie over de volgende aankoop op basis van consumptie ketens - de tijd tussen eerder gekochte artikelen en het plaatsen van de volgende bestelling. Vervolgens biedt het producten aan die de klant waarschijnlijk binnenkort nodig heeft.

    Als de klant bijvoorbeeld eerder kleding heeft besteld voor een baby van 6 maanden, heeft hij in de komende 6 maanden kleding nodig voor een baby van 1 jaar.

    Next Best Offer
    Voorspelling van de volgende beste koop
  • Definieert de beste timing- en communicatie kanaal voor elke klant

    A.I. analyseert het klantgedrag op de website en in de mobiele app, noteert hoe de klant zijn e-mails leest. A.i. leert bijvoorbeeld het tijdstip waarop de klant een e-mail heeft geopend en stelt deze tijd in voor het verzenden van verdere e-mails, zodat uw bericht altijd bovenaan de lijst staat tussen andere e-mails in de mailbox van de klant.

    Dynamische timing voor campagnes
    Definieert de beste timing- en communicatie kanaal voor elke klant
  • Klantverloop voorkomen

    A.I. analyseert continu uw klanten: hoe ze kopen, wanneer de terugkeren en wanneer ze vertrekken.

    Met de kracht van Big Data voorspelt het klantverloop, door geautomatiseerde communicatie af te stemmen om ervoor te zorgen dat klanten blijven.

    Klantverloop voorkomen

1 000 klanten wereldwijd

€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.

  • Decathlon
  • Freshcotton
  • Uterque
  • Makro
  • Nintendo
  • Karcher
Посмотрите, как работает Email Marketing Platform

Leer hoe A.I. Personalisatie-engine werkt

Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We laten u zien hoe A.I. Personalisatie-engine presteert en beantwoorden al uw vragen.

We kunnen online een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.

Vraag een demo aan

We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om statistieken te verkrijgen over het navigatiegedrag van onze gebruikers en om onze diensten te verbeteren op basis van uw voorkeuren. U kunt uw voorkeuren instellen. U kunt hier meer informatie krijgen.