Retail Rocket Science Blog

Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
31 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
31 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
29 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
29 Views
Trigger-based emails Growth Hacking voor Seedspost verhoogt conversie met 120%
30 Views

Elke A/B test die wordt uitgevoerd voor Retail Rocket klanten is uniek: andere hypotheses, test omstandigheden en industrie. Hoe ongebruikelijker de industrie, hoe interessanter het wordt om een test uit te voeren. We zijn inmiddels al enige tijd gewend aan het online bestellen van kleding en huishoudelijke apparaten, maar hoe zit het met zo iets […]

read more
30 Views
A case of 26% conversion growth with the help of personal recommendations in Meleon’s newsletters
112 Views

Each customer is a unique person with his own interests, and these interests can change over time. How can an online store offer a personalized version of the website to each customer containing what they like? By showing personal recommendations in emails, which are based on the tracking of the users’ interests in real time. […]

read more
112 Views
Hoe persoonlijke aanbevelingen voor massale nieuwsbrieven de conversie hebben verhoogd naar 37,43%: het geval van ELC Russia
124 Views

Tegenwoordig ontvangen gebruikers dagelijks tientallen e-mails. Om een ​​abonnee aan te spreken, opent u niet alleen een brief, maar volgt u ook de voorgestelde link. Nieuwsbrieven moeten inhoud bevatten om te voldoen aan de relevante interesses van de abonnee. De gebruiker zal het meest geneigd zijn om een ​​aankoop bij een online winkel te doen […]

read more
124 Views
De omzetstijging van Siebel Juweliers met 12% na de implementatie van de aanbeveling blokken van Retail Rocket
264 Views

Over Siebeljuweliers.nl Siebel Juweliers wordt beschouwd als het meest succesvolle juwelenmerk van Nederland. In hun winkels vindt u een uitgebreide collectie horloges, sieraden en trouwringen van bekende merken zoals Michael Kors, Guess, Seiko en Ti Sento. Siebel startte in 1912 in de stad Rotterdam en heeft zich verspreid over Nederland met meer dan 40 fysieke […]

read more
264 Views
Ontdek hoe MercadoActual.es dankzij website personalisatie de conversieratio kon verhogen met 5,6%
137 Views

In de meeste webwinkels worden gebruikers constant blootgesteld aan dezelfde productaanbiedingen, ongeacht hun individuele smaak en voorkeuren. MercadoActual.es is een Spaans bedrijf dat een grote catalogus aanbiedt in de IT- en elektronicasector. Ze waren zich bewust van het belang van personalisatie van de website als het proces om op maat gemaakte ervaringen te creëren voor […]

read more
137 Views
SP Digital verhoogt de conversie met 12% aan de hand van productaanbevelingen
165 Views

Over SP Digital SP Digital is een computerbedrijf, opgericht in Santiago de Chile, in 2006. Wat werd geboren als een klein familiebedrijf, is in de loop van de tijd uitgegroeid tot een maatstaf voor e-commerce in Chili. De online winkel biedt een uitgebreide catalogus van categorieën computerproducten en het ontvangt meer dan 700.000 bezoeken per […]

read more
165 Views
load more