Retail Rocket Science Blog

Las Tijeras Mágicas: Hoe behaal je 19% omzetstijging met behulp van Retail Rocket
82 Views

LAS TIJERAS MÁGICAS is een webshop voor brei-, naai- en haakbenodigdheden. De webshop heeft een grote diversiteit aan producten.   Het bedrijf, een van de grootsten in haar sector in Spanje, heeft fantastische resultaten behaald door een goede online strategie. Door de groeiende concurrentie was het merk genoodzaakt contact op te nemen met Retail Rocket, om […]

read more
82 Views
TOM TAILOR verdubbeld conversie door Retail Rocket product recommendations
155 Views

Wat is de ideale shopping experience van de moderne consument? Weinig mensen hebben zin noch tijd om het hele weekend in winkelcentra door te brengen. Webshops van bekende en geliefde merken bieden de oplossing.  In samenwerking met TOM TAILOR, personaliseren we alle stappen in de customer journey om zo het aankoopproces van de klant te […]

read more
155 Views
Big Data in moderne retail: voorspellende technologieën voor retentie en LTV verhoging
372 Views

Hoe heeft de moderne retail zich getransformeerd? Waarom kun je het als webshop wel vergeten als je geen gebruik maakt van Big Data en slimme algoritmes? Ze zeggen dat het implementeren van Big Data technologieën een must is, maar het effect van Big Data applicaties is nog niet duidelijk. We hebben een gedetailleerd artikel geschreven, […]

read more
372 Views
BurdaStyle & Retail Rocket: 27,7% conversie stijging door het personaliseren van de mobiele website
316 Views

Vandaag de dag shoppen bezoekers regelmatig via smartphones. Hoe kunnen we de betrokkenheid van mobiele gebruikers bijhouden? Vinden zij de aanbevelingen op mobiel net zo goed als op de desktop?  Volgens het Wolfgang report is het aantal orders via mobiele devices gestegen met 11% in 2018 en hierdoor genereren webshops 50% meer omzet van de […]

read more
316 Views
Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
417 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
417 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
290 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
290 Views
Trigger-based emails Growth Hacking voor Seedspost verhoogt conversie met 120%
301 Views

Elke A/B test die wordt uitgevoerd voor Retail Rocket klanten is uniek: andere hypotheses, test omstandigheden en industrie. Hoe ongebruikelijker de industrie, hoe interessanter het wordt om een test uit te voeren. We zijn inmiddels al enige tijd gewend aan het online bestellen van kleding en huishoudelijke apparaten, maar hoe zit het met zo iets […]

read more
301 Views
A case of 26% conversion growth with the help of personal recommendations in Meleon’s newsletters
389 Views

Each customer is a unique person with his own interests, and these interests can change over time. How can an online store offer a personalized version of the website to each customer containing what they like? By showing personal recommendations in emails, which are based on the tracking of the users’ interests in real time. […]

read more
389 Views
load more