Retail Rocket Science Blog

Gepersonaliseerde winkelervaring op Due-Home verhoogt de verkoop met 30%
57 Views

In de meeste webwinkels worden klanten constant tentoongesteld aan dezelfde productaanbiedingen en -aanbevelingen, ongeacht hun individuele voorkeuren. Een van de grootste uitdagingen voor online retailers is om deze aanbevelingen te personaliseren. Due-Home.com had een oplossing nodig die hen kon onderscheiden van de toenemende online concurrentie, om elke bezoeker een winkelervaring op maat te bieden en […]

read more
57 Views
Decathlon: 10,7% omzetstijging door gepersonaliseerde productaanbevelingen
75 Views

Decathlon is de toonaangevende leverancier van sportartikelen met meer dan 1.000 winkels over de hele wereld, van China tot Libanon en van India tot Brazilië. In 2013 opende Decathlon zijn online winkel in Nederland. Drie jaar later won hun hooggewaardeerde website de prijs ‘Beste online sportwinkel’. Het assortiment van Decathlon omvat 75 sporten en vele […]

read more
75 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
64 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
64 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
90 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
90 Views
Webwinkel Hoff: 11,7% omzetgroei als resultaat van productaanbevelingen
51 Views

De homepage is de eerste plaats waar een gebruiker beslist om te blijven en door te gaan met een zoekopdracht of om de website te verlaten. Bezoekers zullen alleen op de website blijven als ze iets zien wat hen interesseert, dus is het cruciaal om de juiste producten te tonen.    Hoff is een van […]

read more
51 Views
Growth Hacking productpagina Toolmax: meer dan 10% omzetgroei
68 Views

In een eerdere casestudy hebben we laten zien hoe Retail Rocket ToolMax, een online retailer van gereedschap en accessoires, hielp om hun conversie en omzet te verhogen. Retail Rocket heeft de winkelervaring van de klant gepersonaliseerd door real time aanbevelingen toe te voegen aan de homepage, categoriepagina, productpagina, winkelwagenpagina en interne zoekresultaten pagina. Dit verhoogde […]

read more
68 Views
Retail Rocket Growth Hacking helpt Vanastenbabysuperstore.nl een omzetstijging van 31,7% te realiseren
93 Views

In deze casestudy bekijken we de resultaten van de implementatie van de unieke aanbevelingsalgoritmen van Retail Rocket op de productpagina van Vanastenbabysuperstore.nl. Van Asten BabySuperstore is één van de grootste Nederlandse retailers voor ouders en baby’s. Hun fysieke winkellocatie heeft een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m² en de webwinkel biedt een enorm scala […]

read more
93 Views
Gepersonaliseerde productaanbevelingen voor ELC: meer dan 10% omzetgroei
53 Views

Early Learning Centre (ELC) maakt speelgoed voor kinderen dat erop gericht is om essentiële vaardigheden te ontwikkelen. Midden jaren ’70 opende ELC voor het eerst haar deuren. Nu is het uitgebreid tot 150 winkels in het Verenigd Koninkrijk, 80 winkels in 19 landen over de hele wereld én een online winkel. In 2006 opende het […]

read more
53 Views
load more