Retail Rocket Science Blog

TOM TAILOR verdubbeld conversie door Retail Rocket product recommendations
41 Views

Wat is de ideale shopping experience van de moderne consument? Weinig mensen hebben zin noch tijd om het hele weekend in winkelcentra door te brengen. Webshops van bekende en geliefde merken bieden de oplossing.  In samenwerking met TOM TAILOR, personaliseren we alle stappen in de customer journey om zo het aankoopproces van de klant te […]

read more
41 Views
Big Data in moderne retail: voorspellende technologieën voor retentie en LTV verhoging
153 Views

Hoe heeft de moderne retail zich getransformeerd? Waarom kun je het als webshop wel vergeten als je geen gebruik maakt van Big Data en slimme algoritmes? Ze zeggen dat het implementeren van Big Data technologieën een must is, maar het effect van Big Data applicaties is nog niet duidelijk. We hebben een gedetailleerd artikel geschreven, […]

read more
153 Views
BurdaStyle & Retail Rocket: 27,7% conversie stijging door het personaliseren van de mobiele website
135 Views

Vandaag de dag shoppen bezoekers regelmatig via smartphones. Hoe kunnen we de betrokkenheid van mobiele gebruikers bijhouden? Vinden zij de aanbevelingen op mobiel net zo goed als op de desktop?  Volgens het Wolfgang report is het aantal orders via mobiele devices gestegen met 11% in 2018 en hierdoor genereren webshops 50% meer omzet van de […]

read more
135 Views
Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
240 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
240 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
174 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
174 Views
Trigger-based emails Growth Hacking voor Seedspost verhoogt conversie met 120%
193 Views

Elke A/B test die wordt uitgevoerd voor Retail Rocket klanten is uniek: andere hypotheses, test omstandigheden en industrie. Hoe ongebruikelijker de industrie, hoe interessanter het wordt om een test uit te voeren. We zijn inmiddels al enige tijd gewend aan het online bestellen van kleding en huishoudelijke apparaten, maar hoe zit het met zo iets […]

read more
193 Views
A case of 26% conversion growth with the help of personal recommendations in Meleon’s newsletters
284 Views

Each customer is a unique person with his own interests, and these interests can change over time. How can an online store offer a personalized version of the website to each customer containing what they like? By showing personal recommendations in emails, which are based on the tracking of the users’ interests in real time. […]

read more
284 Views
Hoe persoonlijke aanbevelingen voor massale nieuwsbrieven de conversie hebben verhoogd naar 37,43%: het geval van ELC Russia
276 Views

Tegenwoordig ontvangen gebruikers dagelijks tientallen e-mails. Om een ​​abonnee aan te spreken, opent u niet alleen een brief, maar volgt u ook de voorgestelde link. Nieuwsbrieven moeten inhoud bevatten om te voldoen aan de relevante interesses van de abonnee. De gebruiker zal het meest geneigd zijn om een ​​aankoop bij een online winkel te doen […]

read more
276 Views
load more