Retail Rocket Science Blog

Retail Rocket lanceert Sponsored Products: een nieuw personalisatie algoritme om de omzet van een multi-brand store te verbeteren
52 Views

Deze AI tool boost alle KPI’s van zowel de merken als de marktplaatsen, door het creëren van een unieke shopping experience voor iedere consument. Het brede assortiment van een multi-brand webshop of marktplaats, kan de bezoeker hinderen in de zoektocht en aankoopbeslissing. Dit heeft direct effect op de bounce-rate en time on site. Om dit […]

read more
52 Views
Retail Rocket AI platform lanceert een nieuwe feature die je e-commerce omzet een boost zal geven!
63 Views

Een uniek product in de markt van mobiele app personalisatie   Het Retail Rocket team is niet te stoppen, zelfs het jaar 2020 en alle omstandigheden niet. Ondanks de afstand, hebben ze onvermoeid doorgewerkt aan de ontwikkeling van nieuwe producten en e-commerce oplossingen. En aangezien een goed uitgevoerde klus een beloning verdiend, is hier een […]

read more
63 Views
Las Tijeras Mágicas: Hoe behaal je 19% omzetstijging met behulp van Retail Rocket
177 Views

LAS TIJERAS MÁGICAS is een webshop voor brei-, naai- en haakbenodigdheden. De webshop heeft een grote diversiteit aan producten.   Het bedrijf, een van de grootsten in haar sector in Spanje, heeft fantastische resultaten behaald door een goede online strategie. Door de groeiende concurrentie was het merk genoodzaakt contact op te nemen met Retail Rocket, om […]

read more
177 Views
TOM TAILOR verdubbeld conversie door Retail Rocket product recommendations
249 Views

Wat is de ideale shopping experience van de moderne consument? Weinig mensen hebben zin noch tijd om het hele weekend in winkelcentra door te brengen. Webshops van bekende en geliefde merken bieden de oplossing.  In samenwerking met TOM TAILOR, personaliseren we alle stappen in de customer journey om zo het aankoopproces van de klant te […]

read more
249 Views
Big Data in moderne retail: voorspellende technologieën voor retentie en LTV verhoging
560 Views

Hoe heeft de moderne retail zich getransformeerd? Waarom kun je het als webshop wel vergeten als je geen gebruik maakt van Big Data en slimme algoritmes? Ze zeggen dat het implementeren van Big Data technologieën een must is, maar het effect van Big Data applicaties is nog niet duidelijk. We hebben een gedetailleerd artikel geschreven, […]

read more
560 Views
BurdaStyle & Retail Rocket: 27,7% conversie stijging door het personaliseren van de mobiele website
446 Views

Vandaag de dag shoppen bezoekers regelmatig via smartphones. Hoe kunnen we de betrokkenheid van mobiele gebruikers bijhouden? Vinden zij de aanbevelingen op mobiel net zo goed als op de desktop?  Volgens het Wolfgang report is het aantal orders via mobiele devices gestegen met 11% in 2018 en hierdoor genereren webshops 50% meer omzet van de […]

read more
446 Views
Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
542 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
542 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
392 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
392 Views
load more