Retail Rocket Science Blog

Lacy Wear’s Trigger-mails voor Growth Hacking
28 Views

Het Retail Rocket Growth Hacking-team richt zich dagelijks op het vergroten van de omzet van online winkels met A/B-tests, om de lay-outs van de e-mailmarketing voor onze klanten te verbeteren. In het artikel van vandaag delen we weer wat van onze kennis over iteratieve efficiëntieverbetering van e-mailmarketingcampagnes met behulp van de online winkel LacyWear als voorbeeld, beroemd om haar eigen […]

read more
28 Views
Gepersonaliseerde productaanbevelingen bij Baby & Tiener online shop: 13,4% omzetstijging
18 Views

De E-commercemarkt groeit exponentieel. Elke dag groeit het aantal concurrenten en stijgen de verwachtingen van de bezoekers. In deze omstandigheden zijn gepersonaliseerde productaanbevelingen geen wens maar een noodzaak voor online aanbieders. Bezoekers willen alleen de producten zien waarin ze geïnteresseerd zijn, dus personalisatie is één van de manieren om aandacht en zorg aan het trouwe […]

read more
18 Views
Website-personalisatie van webshop Quelle: 6,4% conversieverhoging
35 Views

De fashionbranche is een van de meest diverse e-commerce sectoren en het percentage impulsaankopen is erg hoog. Meestal lukt het een websitebezoeker niet om het gehele assortiment te bekijken of het juiste product te vinden. Door het aanbieden van real-time gepersonaliseerde product aanbevelingen wordt de klant hierin geholpen. Dit verhoogt de conversie van de webshop. […]

read more
35 Views
Website productaanbevelingen zorgen voor 13,3% conversieverhoging bij Dungelmann-Schoenen.nl
72 Views

Over Dungelmann Schoenen Dungelmann Schoenen is een Nederlands bedrijf met een ruime collectie in schoenen en accessoires. In de filosofie van Dungelmann heeft customer service de primaire focus. Gezien het toenemende belang van een gepersonaliseerde online winkelervaring, wilde Dungelmann het getoonde aanbod in de webshop beter afstemmen op de voorkeuren van de klant. Omdat het […]

read more
72 Views
Casestudy Retail Rocket: persoonlijke productaanbevelingen bij Viata Online apotheek: conversiestijging van 10,7% op de startpagina en 9,2% op de productpagina
111 Views

Viata is een online apotheek, bekroond met de BeCommerce Award 2016 en Safeshops Customer Friendliness Award 2017, die meer dan 30.000 producten aanbiedt van een breed scala aan persoonlijke verzorgingsproducten, voedingssupplementen en receptvrije geneesmiddelen (OTC). Door slimme hulpmiddelen en doelgerichte informatie geeft Viata de bezoeker adequaat en discreet advies en wordt de bezoeker naar passende producten […]

read more
111 Views
Website Personalisatie bij Toolmax.nl: 13,75% conversiestijging
305 Views

ToolMax is een bedrijf dat in 2005 is opgericht en zich gespecialiseerd heeft in de levering van elektrisch gereedschap via Internet. Door de jaren heen is ToolMax sterk gegroeid en heeft een online aanbod van meer dan 65.000 producten. Met zo’n groot aanbod is een perfecte online winkelervaring met een relevant productaanbod enorm belangrijk. Dit is […]

read more
305 Views
Growth Hacking in Trigger-Based E-mails van QUELLE: tot 45,1% conversiegroei!
337 Views

Growth hacking experts bij Retail Rocket doen dagelijks tientallen A/B tests waarbij hypothesen van e-mail ontwerpen worden gebruikt om de omzet van webwinkels te verhogen. Hier zullen we het voorbeeld van QUELLE gebruiken om te laten zien wat de impact kan zijn door het juiste e-mailonderwerp en de verzendtijd te kiezen, door de productafbeeldingen te […]

read more
337 Views
Gepersonaliseerde Product Aanbevelingen bij Butik.ru: 27.1% meer verkopen
226 Views

Het modesegment is een van de grootste  sectoren in e-commerce. Het is het grootste segment in aantal klanten en elk jaar groeit het met dubbele cijfers. Butik.ru, een grote omni-channel retailer (meer dan 1 miljoen unieke bezoekers per maand volgens SimilarWeb!) uit deze sector, heeft onlangs een efficiëntie analyse uitgevoerd van Retail Rocket website personalisatie. […]

read more
226 Views
load more