Retail Rocket Science Blog

Ontdek hoe MercadoActual.es dankzij website personalisatie de conversieratio kon verhogen met 5,6%
31 Views

In de meeste webwinkels worden gebruikers constant blootgesteld aan dezelfde productaanbiedingen, ongeacht hun individuele smaak en voorkeuren. MercadoActual.es is een Spaans bedrijf dat een grote catalogus aanbiedt in de IT- en elektronicasector. Ze waren zich bewust van het belang van personalisatie van de website als het proces om op maat gemaakte ervaringen te creëren voor […]

read more
31 Views
SP Digital verhoogt de conversie met 12% aan de hand van productaanbevelingen
55 Views

Over SP Digital SP Digital is een computerbedrijf, opgericht in Santiago de Chile, in 2006. Wat werd geboren als een klein familiebedrijf, is in de loop van de tijd uitgegroeid tot een maatstaf voor e-commerce in Chili. De online winkel biedt een uitgebreide catalogus van categorieën computerproducten en het ontvangt meer dan 700.000 bezoeken per […]

read more
55 Views
Gepersonaliseerde product aanbevelingen bij Tafelzeilonline.com: meer dan 36% omzetgroei
88 Views

Tafelzeilonline is een van de snelst groeiende webshops op het gebied van kunststof tafelbekleding in Nederland. Met een gevarieerde catalogus bieden ze meer dan 700 artikelen aan de bezoekers. Tafelzeilonline wilde zich onderscheiden van zijn online concurrentie en besloot om de technologie van Retail Rocket te implementeren en zo de winkelervaring op zijn website gepersonaliseerd […]

read more
88 Views
De productaanbevelingen van Retail Rocket verhogen de inkomsten voor sportwinkel Daka
74 Views

In deze casestudy richten we ons op een sportkleding- en hardware-dealer, genaamd Daka.nl. Ze geloofden dat een gepersonaliseerde klantervaring nodig was om de tevredenheid van hun klanten te verbeteren en de inkomsten van hun online winkel te vergroten. In samenwerking met Retail Rocket besloten ze dat de beste manier om dit te bereiken was om […]

read more
74 Views
Gepersonaliseerde winkelervaring op Due-Home verhoogt de verkoop met 30%
124 Views

In de meeste webwinkels worden klanten constant tentoongesteld aan dezelfde productaanbiedingen en -aanbevelingen, ongeacht hun individuele voorkeuren. Een van de grootste uitdagingen voor online retailers is om deze aanbevelingen te personaliseren. Due-Home.com had een oplossing nodig die hen kon onderscheiden van de toenemende online concurrentie, om elke bezoeker een winkelervaring op maat te bieden en […]

read more
124 Views
Decathlon: 10,7% omzetstijging door gepersonaliseerde productaanbevelingen
155 Views

Decathlon is de toonaangevende leverancier van sportartikelen met meer dan 1.000 winkels over de hele wereld, van China tot Libanon en van India tot Brazilië. In 2013 opende Decathlon zijn online winkel in Nederland. Drie jaar later won hun hooggewaardeerde website de prijs ‘Beste online sportwinkel’. Het assortiment van Decathlon omvat 75 sporten en vele […]

read more
155 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
124 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
124 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
148 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
148 Views
load more