KLANT LOGIN

Online Merchandising

Online Merchandising

Maak een gepersonaliseerde versie van uw website, mobiele app en e-mail voor elke klant op basis van hun interesses en aankoopgeschiedenis.

Vraag een demo aan

Voordelen van de oplossing

  • Verhoog uw gemiddelde orderwaarde en omzet met gepersonaliseerde productaanbevelingen

  • Pas uw inhoud aan de regio van de klant aan, rekening houdend met lokale product voorraden en prijzen

  • Test de marketing hypothese en pas continue optimalisatie aan

Technologisch overzicht

Technologisch overzicht

Artificial Intelligence (A.I.) is de hoeksteen van online merchandising. Het past uw website, mobiele app en e-mails in realtime aan en biedt gepersonaliseerde producten en diensten die de klant waarschijnlijk zal kopen.

A.I. verzamelt gegevens over het gedrag van de aankoopgeschiedenis van elke klant en leert daardoor continue meer over uw klanten.

Als de online winkel verschillende voorraden heeft in verschillende steden of landen, zal de Online Merchandising tool alleen producten aanbevelen die klanten in hun regio kunnen kopen.

Personaliseer uw website en mobiele app

  • Website en mobiele app home page

    Toon uw klanten gepersonaliseerde bestsellers, nieuwkomers die overeenkomen met hun aankoopgeschiedenis en realtime gepersonaliseerde productaanbevelingen op basis van hun recente activiteit.

    Productaanbevelingen zijn gebaseerd op bekeken productgegevens, aankoopgeschiedenis, recente zoekopdrachten en winkelwagens.

    Home page
  • Website en mobiele app product categorieën

    Voeg bestsellers en nieuwigheden toe die relevant zijn voor het gedrag van uw klanten aan uw catalogus pagina.

    Productaanbevelingen zijn gebaseerd op bekeken productgegevens, aankoopgeschiedenis, zoekopdrachten van klanten en winkelwagens.

    Category page
  • Website en mobiele app promo and sale pages

    Plaats gepersonaliseerd een reeks gepromote producten gesorteerd op populariteit.

    Aanbevelingen zijn gebaseerd op realtime analyse van klantgedrag.

    Sale and promo pages
  • Website en mobiele app product page

    Gebruik verschillende cross sell- en upsell stratagieen: Gerelateerde producten, vergelijkbare producten en de meest populaire producten in de categorie.

    Verhoog de gemiddelde orderwaarde, verlaag het bouncepercentage en help uw klanten bij het navigeren op de website. Product aanbevelingen worden in realtime aangepast op basis van het gedrag van de klanten!

    Product page
  • Website en mobiele app checkout page

    Stimuleer extra winkelwagen uitbreiding en verhoog de gemiddelde orderwaarde.

    Checkout page
  • Website en mobiele app account page

    Toon uw klanten gepersonaliseerde bestsellers, nieuwkomers en speciale aanbiedingen die overeenkomen met hun aankoopgeschiedenis en realtime gepersonaliseerde productaanbevelingen op basis van hun recente activiteit.

    Productaanbevelingen zijn gebaseerd op bekeken productgegevens, aankoopgeschiedenis, recente zoekopdrachten en winkelwagens.

    Account page
  • Website en mobiele app error page

    Toon uw klanten gepersonaliseerde bestsellers, nieuwkomers en speciale aanbiedingen die overeenkomen met hun aankoopgeschiedenis en realtime gepersonaliseerde productaanbevelingen op basis van hun recente activiteit.

    Productaanbevelingen zijn gebaseerd op bekeken productgegevens, aankoopgeschiedenis, recente zoekopdrachten en winkelwagens.

    Error page
  • Voorspellende Emails

    Online Merchandising op A.I. gebaseerde technologie leer tover het gedrag van klanten op de website en in de mobiele app en stuurt e-mails met producten die de klant waarschijnlijk binnenkort nodig heeft.

    Volgende Best Offer e-mails gemiddelde KPI’s: Open tarief - 20,6%, CTR - 13,3%, conversie naar bestellingen - 15,91%.

    Emails

Hoe de module werkt

  • Integration
    1.

    Integration

    Slimme algoritmen afstemmen en aanbevelingen widgets lay-out codering voor uw website, mobiele app en e-mails.

  • Analysis
    2.

    Analysis

    Aggregatie van Big Data over klantgedrag en handel matrix voor verdere analyse.

  • Lancering van productaanbevelingen
    3.

    Lancering van productaanbevelingen

    Stel aanbevelingen widgets in op website, in de mobiele app en in de -mails.

  • Hypothese testen en verkoopboost
    4.

    Hypothese testen en verkoopboost

    Profiteer van continu testen en kunstmatige intelligentie.

Vraag een demo aan
Krijg toegang tot Retail Rocket expertise

Krijg toegang tot Retail Rocket expertise

Ons Growth hacking team weet het maximale uit Retail Rocket technologieën te halen.

We stellen het hypothesetest plan op voor elke klant en lanceren tests om algoritmen, pagina plaatsingen en visuele elementen te controleren.

We delen de resultaten met uw marketingteam en leggen uit hoe u ze kunt gebruiken om de gemiddelde orderwaarde en omzet te verhogen en klanten producten te sturen die ze daadwerkelijk nodig hebben.

Ons team heeft Retail Rocket technologieën geïmplementeerd voor meer dan 1000 klanten en meer dan 7000 tests uitgevoerd. Wij werken nauwkeurig en weten precies welke beslissingen wel of niet werken.

De winst die je krijgt

  • Verhoog conversie en gemiddelde bestelwaarde

  • Realtime productaanbevelingen die uw klanten echt nodig hebben

  • Bespaar tijd en middelen - we bieden technische ondersteuning voor integratie

  • Snel nieuwe marketing hypotheses testen

  • Verhoog LTV en inkomsten

  • Pas productaanbevelingen aan op regiospecifieke prijzen en beschikbaarheid

1 000 klanten wereldwijd

€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.

  • Decathlon
  • Freshcotton
  • Uterque
  • Makro
  • Nintendo
  • Karcher
Посмотрите, как работает Email Marketing Platform

Leer hoe Online Merchandising werkt

Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We laten u zien hoe Online Merchandising presteert en beantwoorden uw vragen.

We kunnen een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.

Vraag een demo aan

We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om statistieken te verkrijgen over het navigatiegedrag van onze gebruikers en om onze diensten te verbeteren op basis van uw voorkeuren. U kunt uw voorkeuren instellen. U kunt hier meer informatie krijgen.