KLANT LOGIN

Data Warehouse

Data Warehouse

Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften

Vraag een demo aan

Oplossing winst maken

  • Verzamel gegevens van uw loyaliteitsprogramma, mobiele app, website, CRM en andere bronnen.

  • Maak voor elke klant een 360 graden profiel aan.

  • Bouw complexe segmenten op basis van tientallen parameters in minuten zonder schaarse IT-middelen.

Technologisch overzicht

  • Verzamel klantgegevens in een opslag

    Data Warehouse helpt bij het samenvoegen van gegevens uit online en offline bronnen: CRM, bonusprogramma, website, mobiele app en andere.

    Alle informatie wordt op een gestandaardiseerde manier aangeboden: u hoeft niets om te zetten of te verwerken.

    Verzamel klantgegevens in een opslag
  • Start marketingcampagnes zonder een IT-specialist in te schakelen

    Je hebt geen IT-specialist nodig om informatie uit Data Warehouse te halen of te uploaden. Alles gebeurt met een muisklik.

    Start marketingcampagnes zonder een IT-specialist in te schakelen
  • Maak doelsegmenten in een paar minuten

    Data Warehouse maakt segmentatie mogelijk op basis van tientallen parameters: geslacht, leeftijd, aankopen, gemiddelde orderwaarde en andere. Het maken van de meest complexe segmenten duurt een paar minuten.

    Segment Builder
    Maak doelsegmenten in een paar minuten
  • Combineer informatie over elke klant in een 360-graden profiel

    U kunt gegevens verzamelen uit uw CRM, bonusprogramma, website of mobiele app.

    Het gebruik van gegevens uit verschillende bronnen helpt om meer te weten te komen over uw klanten, een nauwkeurige CJM op te bouwen en uw marketingstrategie op te frissen.

    Combineer informatie over elke klant in een 360-graden profiel
  • Faciliteren van strategische marketing taken

    Gebruik informatie uit Data Warehouse om campagnes te lanceren met kant-en-klare segmenten en om dashboards te maken voor het onderhouden van de activiteiten van het klantenbestand.

    Faciliteren van strategische marketing taken

Hoe te beginnen

  • Platform integration
    1.

    Platform integration

    Slechts een paar man-uren voor het instellen van de trackingcode en het uploaden van de aankoopgeschiedenis.

  • Data analysis
    2.

    Data analysis

    We gebruiken first-party data van uw website, mobiele app of CRM om transacties, clickstream en andere statistieken te analyseren.

  • Segment Insights
    3.

    Segment Insights

    De gemiddelde orderwaarde, maandelijkse omzet, retentiepercentage en andere gegevens worden voor elk segment berekend.

  • Campaign launch
    4.

    Campaign launch

    Op basis van de platform gegevens kunnen segment gebaseerde campagnes worden gelanceerd.

Vraag een demo aan

The winst die u krijgt

  • Bewaar alle klantgegevens in een tool

  • Combineer verschillende parameters van een bepaalde klant in een op maat gemaakt profiel

  • Integratie met CRM, bonusprogramma en andere tools

  • Duidelijke en gebruiksvriendelijke statistieken op een dashboard

  • Snelle en slimme segmentatie in slechts een paar klikken

1 000 klanten wereldwijd

€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.

  • Decathlon
  • Freshcotton
  • Uterque
  • Makro
  • Nintendo
  • Karcher
Посмотрите, как работает Email Marketing Platform

Leer hoe Data Warehouse werkt

Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We laten u zien hoe Data Warehouse presteert en beantwoorden uw vragen.

We kunnen een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.

Vraag een demo aan

Handige add-ons

Data Warehouse is voorzien van een Campagne Management Systeem om met slechts een paar klikken slimme web / mobiele push-, sms en email campagnes te lanceren die zijn afgestemd op verschillende segmenten.

Andere modules voor retentie beheer helpen ook om uw klanten te analyseren en voor elke klant te personaliseren.

We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om statistieken te verkrijgen over het navigatiegedrag van onze gebruikers en om onze diensten te verbeteren op basis van uw voorkeuren. U kunt uw voorkeuren instellen. U kunt hier meer informatie krijgen.