KLANT LOGIN

Next Best Offer

Next Best Offer

Voorspelt de beste timing en volgende aankopen om uw klant een persoonlijk aanbod te doen

Vraag een demo aan
  • Technologisch overzicht

    Bedrijven verzamelen elke dag een enorme hoeveelheid gegevens over hun klanten. Veel klanten gedragen zich bijna op bijna dezelfde manier, dus de Next Best Offer technologie kan op basis van deze gegevens consumptie ketens bouwen. Als de klant bijvoorbeeld kleding voor een baby van 6 maanden heeft besteld, heeft hij waarschijnlijk over 6 maanden kleding nodig voor een baby van 1 jaar.

  • Zodra de nieuwe klant zijn eerste aankoop doet, identificeert A.I. zijn stadium in de consumptieketen. Vervolgens voorspelt het product waarin de klant in de nabije toekomst geinteresseerd zou moet zijn en definieert het de beste timing om een persoonlijk aanbod te doen.

  • Hoe A.I. de volgende aankoop voorspelt:

    • Ten eerste analyseert het de volgorde van aankopen van alle klanten en de tijd voordat de volgende aankoop wordt gedaan.

    • Vervolgens definiert A.I. statische significante consumptieketens.

    • Ten slotte, wanneer de bestelling wordt gedaan, voorspelt het platform de volgende aankoop in de een bepaalde consumptieketen.

  • Elke klant kan op basis van zijn aankoophistorie tegelijkertijd worden toegeschreven aan verschillende consumptie ketens. A.I. definieert de meest relevante aanbiedingen van uw winkel en combineert ze in een communicatie.

1 000 klanten wereldwijd

€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.

  • Decathlon
  • Freshcotton
  • Uterque
  • Makro
  • Nintendo
  • Karcher
Посмотрите, как работает Campaign Management System

Leer hoe Next Best Offer werkt

Gelieve alle formuliervelden in te vullen, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en vertellen u meer over de Next Best Offer technologie en beantwoorden uw vragen.

We kunnen een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.

Vraag een demo aan

We gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden om statistieken te verkrijgen over het navigatiegedrag van onze gebruikers en om onze diensten te verbeteren op basis van uw voorkeuren. U kunt uw voorkeuren instellen. U kunt hier meer informatie krijgen.