Segment Builder
Segment Builder
Bouwt complexe segmenten op basis van tientallen parameters, zodat u nauwkeurig segmenten kunt kiezen om uw aanbiedingen aan te pakken. Werkt voor e-mails, push en sms, maar ook voor cross-channel communicatie.
Vraag een demo aan-
Tool overview
Bouw complexe segmenten op basis van tientallen parameters, zodat u nauwkeurig segmenten kunt kiezen om uw aanbiedingen aan te pakken. Werkt effectief voor e-mails, pushmeldingen, sms en zeer goed in communicatie via meerdere kanalen.
-
Stel gebruikersgroepen in voor A/B testen. De tool Segment Builder verdeeld gebruikers willekeurig in segmenten, zodat u nauwkeurige testresultaten krijgt.
-
Maak segmenten op basis van gebruikersactiviteit: “Heb geen e-mail geopend” of “Heb niet door web push-notificaties geklikt” enz. Het voorkomt duplicatie van berichten in verschillende kanalen.
-
aak segmenten op basis van RFM-model (recentheid, frequentie en geldwaarde). Re-activeer klanten die lange tijd niet hebben gekocht en vergroot de loyaliteit van de vaste klanten.
-
Bouw segmenten op op basis van producten, categorieën en merken die de voorkeur hebben.
-
15 scenario’s voor segmentering op basis van belangrijke datums die u helpen om de communicatie met uw klanten maximaal te personaliseren: Feliciteer uw klanten met hun verjaardag, informeer hen over het verstrijken van hun bonussen, activeer de slapende klant die lange tijd geen e-mails heeft geopend, en nog veel meer.
Blog
We schrijven over strategische marketing, gebaseert op Big Data
1 000 klanten wereldwijd
€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.
Leer hoe Segment Builder werkt
Vul alle formuliervelden in, we nemen zo snel mogelijk contact met u op en vertellen u meer over de werking van de Segment Builder-tool en beantwoorden uw vragen.
We kunnen een kennismakingsgesprek aangaan, u bezoeken of een afspraak maken op het Retail Rocket kantoor.
Vraag een demo aanRetention Management Platform modules
-
Campaign Management System
Verhoog uw omzet en klantbetrokkenheid door cross-channel communicatie in email, push en sms
-
Customer Intelligence Platform
Biedt kansen voor uw strategische klanten database marketing om LTV en inkomsten te stimuleren.
-
Data Warehouse
Voegt online en offline klantgegevens samen in een opslag een maakt snel segmenten voor alle marketing behoeften
-
AI Personalization Engine
Definieert het beste timing- en communicatiekanaal om uw klant een persoonlijk aanbod te doen