Gedrags Trigger System
Gedrags Trigger System
Een heel systeem van technische oplossingen die het gedrag van klanten op de website, app en in de detailhandel analyseren, evenals CRM-gegevens en beslissen welk bericht er naar een klant moet verzonden worden en via welk bezorg kanaal.
Vraag een demo aanWaarom te gebruiken?
-
Het systeem lanceert de beste trigger scenario in de reis van de klant (CJM) en analyseert hun acties op de website en in de app.
-
Het is niet nodig om vanaf het begin scenario’s te ontwikkelen, aangezien het systeem is getest en zich heeft verbeterd op basis van miljoenen klanten en u het gelijk kunt gebruiken.
-
Het houdt een logboek bij van alle anonieme gebruikers op de website en app, en maakt na de eerste keer inloggen een gegevens profiel aan.
Geen langdurige Integratie nodig
Bespaar uzelf de moeite om complexe scenario’s te ontwikkelen met het kant-en-klare triggersysteem van Retail Rocket, dat al meer dan 7 jaar is verfijnd en geperfectioneerd. AI-gebaseerd, het maakt e-mails, bereikt mensen in elk stadium van de klantreis, kiest een scenario om uit te voeren en verhoogt de marketing efficiëntie. Het systeem heeft slechts een paar dagen nodig om af te stemmen op uw gebruikelijke routine en zal er alles aan te doen om uw bedrijf ten goede te komen.
-
AI Triggers Voor elke abonnee maakt het systeem persoonlijke brieven op basis van hun interesse, website interactie en in de klantreis van de klant.
-
Recurrent Triggers Deze triggers worden een keer geconfigureerd en worden automatisch naar de mailinglijst van de hele website gestuurd.
-
Custom Triggers Creëer uw eigen scenario's waarbij u rekening houdt met acties die de gebruiker wel of niet uitvoert op de website, app of mailing.
-
Service Triggers Stuur uw klanten updates over de bestel- en bezorgstatus en andere bestelgegevens nadat ze een aankoop hebben gedaan. Dit zal de gebruikerservaring verbeteren en de loyaliteit van klanten vergroten.
Houdt u veilig en minimaliseert het risico op fouten en bugs
Een onzorgvuldige actie door met de hand afgestemde kaarten kunnen mogelijk het hele systeem saboteren. Met een kant-en-klare trigger scenario die op miljoenen gebruikers is getest, bestaat zo’n dergelijk risico niet.
Wat doet het?
-
Automatiseert dynamische inhoud campagnes
Automatiseer tot 80% van uw e-mail marketing management activiteiten met slimme campagnes. Het hoeft maar een keer opgezet te worden en dan werken ze moeiteloos en zelfstandig. Het e-mailsjabloon is afhankelijk van het gedrag van de persoon op de website en in de app. Als een gebruiker bijvoorbeeld onlangs interesse heeft getoond in wasmachines, zal de volgende mail hoogstwaarschijnlijk deze categorie goederen bevatten.
-
Creëert in realtime persoonlijke aanbiedingen
Met persoonlijke aanbiedingen kunt u snel in contact komen met de gebruiker terwijl deze nog steeds geïnteresseerd zijn. Als een regel, ontvangen ze 30 tot 60 minuten na het verlaten van de website een mail.
-
Verhoog uw trechter statistieken met Growth Hacking
Uit onze statistieken blijkt dat als u geen wijziging aanbrengt in uw e-mails, de effectiviteit ervan met 30% per jaar afneemt. Maar u kunt e-mails blijven upgraden met de Retail Rocket-technologie en expertise. In de afgelopen 8 jaar heeft ons groei team 1.000+ succesvolle implementatie projecten en 7.000+ testen uitgevoerd, zodat ze zeker weten wat werkt en wat niet.
-
Voorspelt de volgende aankoop van de klant
A.I. weet wat uw klanten in de toekomst nodig zullen hebben. Het analyseert de volgorde van aankopen, hoeveel tijd er tussen zit en brengt op basis daarvan de consumptieketen in kaart. Als iemand bijvoorbeeld een kinderstoel of kleding koopt voor een baby van zes maanden, hebben ze waarschijnlijke nieuwe dingen nodig voor een baby van een jaar oud.
Zodra een nieuwe koper een bestelling plaatst wijst A.I. deze toe aan een specifieke schakel in de consumptieketen. Vervolgens voorspelt het welk product de klant in de toekomst zal interesseren, en wanneer de tijd rijp is, biedt het hem aan om een nieuwe aankoop te doen.
-
Synchroniseert cookies
De gebruiker hoeft niet elke keer dat hij uw website bezoekt in te loggen om een e-mail van u te ontvangen. Het is voldoende om hun e-mail adres een keer in te voeren.
Dit vergroot het bereik van uw mailinglijst als uw website niet weet hoe bezoekers te identificeren en alleen e-mails naar geautoriseerde gebruikers stuurt.
-
Stuurt follow-ups
Deze tool creeert ketens van vervolgbrieven waar klanten baat bij hebben zonder ze te irriteren.
De eerste e-mail kan een vriendelijke herinnering zijn voor degenen die niet zijn doorgegaan met afrekenen. De tweede bevat de USP en waarden van uw bedrijf, waardoor de geloofwaardigheid van het merk toeneemt. Ten slotte is de derde mail met felbegeerde korting bestemd voor wie denkt dat de prijs een doorslaggevende rol speelt. Elke mail moedigt de mogelijke klant aan om op een andere manier een aankoop te doen en vergroot de effectiviteit van het scenario.
-
Kiest de beste e-mail frequentie
Stel de e-mail frequentie zo in dat uw klanten niet te vaak e-mails van u ontvangen. Dit helpt om het aantal afmetingen te verlagen en spamklachten te voorkomen.
-
Helpt fouten in zelfgemaakte communicatie plannen te voorkomen
Retail Rocket heeft een kant-en-klaar trigger communicatieplan dat op miljoenen gebruikers zijn getest. Het is niet nodig om helemaal opnieuw scenario’s te ontwikkelen en het elimineert de menselijke factor (bijvoorbeeld als iemand op de verkeerde plaats heeft geklikt en alles niet meer werkte, of als een marketingmanager geen zin had in de instellingen van de vorige).
Krijg toegang tot Retail Rocket Expertise
Krijg toegang tot de Retail Rocket- expertise.
Ons Growth team, goed thuis in alle ins en outs van het Retail Rocket-platform, zal een individueel hypothesetest plan voor uw ontwerpen, prioriteiten stellen en tests uitvoeren. In de afgelopen 8 jaar heeft ons Growth team 1.000+ succesvolle implementatieprojecten en 7.000+ tests uitgevoerd, zodat ze zeker weten wat werkt en wat niet.
Aan de hand van tests gaan we na welke oplossingen, inclusief letterlay-ut, onderwerpregels en CTA’s, het meest geschikt zijn voor uw bedrijf. We delen de resultaten met u en leggen uit hoe u deze in de praktijk brengt, zodat de gemiddelde orderwaarde en omzet groeien en uw klanten alleen relevante en interessante aanbiedingen krijgen.
Wat te verwachten?
-
U verhoogt de aankoop conversie en de gemiddelde orderwaarde
-
Je geeft je klanten aanbevelingen over de goederen en diensten waarin ze geïnteresseerd zijn
-
U bespaart tijd bij het opzetten van mailing
-
U zult snel marketing hypotheses testen
-
U verhoogt de omzet en de Customer Lifetime Value (LTV)
1 000 klanten wereldwijd
€ 385 981 789 extra omzet vorig jaar gegenereerd.
Boek een demo
Neem contact met ons op en we plannen een afspraak in, zodat we je kennis kunnen laten maken met de gedrag triggers van het Retail Rocket platform en je vragen kunnen beantwoorden.
We kunnen naar uw kantoor komen of een online meeting plannen.
Vraag een demo aanBlog
We schrijven over strategische marketing, gebaseert op Big Data