Retail Rocket Science Blog: Trigger-based emails

Las Tijeras Mágicas: Hoe behaal je 19% omzetstijging met behulp van Retail Rocket
435 Views

LAS TIJERAS MÁGICAS is een webshop voor brei-, naai- en haakbenodigdheden. De webshop heeft een grote diversiteit aan producten.   Het bedrijf, een van de grootsten in haar sector in Spanje, heeft fantastische resultaten behaald door een goede online strategie. Door de groeiende concurrentie was het merk genoodzaakt contact op te nemen met Retail Rocket, om […]

read more
435 Views
A case of 26% conversion growth with the help of personal recommendations in Meleon’s newsletters
671 Views

Each customer is a unique person with his own interests, and these interests can change over time. How can an online store offer a personalized version of the website to each customer containing what they like? By showing personal recommendations in emails, which are based on the tracking of the users’ interests in real time. […]

read more
671 Views
Lacy Wear’s Trigger-mails voor Growth Hacking
607 Views

Het Retail Rocket Growth Hacking-team richt zich dagelijks op het vergroten van de omzet van online winkels met A/B-tests, om de lay-outs van de e-mailmarketing voor onze klanten te verbeteren. In het artikel van vandaag delen we weer wat van onze kennis over iteratieve efficiëntieverbetering van e-mailmarketingcampagnes met behulp van de online winkel LacyWear als voorbeeld, beroemd om haar eigen […]

read more
607 Views
Growth Hacking in Trigger-Based E-mails van QUELLE: tot 45,1% conversiegroei!
866 Views

Growth hacking experts bij Retail Rocket doen dagelijks tientallen A/B tests waarbij hypothesen van e-mail ontwerpen worden gebruikt om de omzet van webwinkels te verhogen. Hier zullen we het voorbeeld van QUELLE gebruiken om te laten zien wat de impact kan zijn door het juiste e-mailonderwerp en de verzendtijd te kiezen, door de productafbeeldingen te […]

read more
866 Views
OMNI-channel personalisatie met “korablik”: +30% meer online traffic van fysieke winkel naar e-commerce
2462 Views

“Korablik” is een grote online en offline winkelketen in kinderspeelgoed met 170 + winkels in Rusland. Retail Rocket (multichannel personalisatie platform) is samen met het “Korablik” marketingteam een uitdagend traject ingegaan. We gingen gepersonaliseerde omni-channel communicatie traject opzetten met offlineklanten op basis van hun acties in de fysieke winkels. HOE RETAIL ROCKET KLANTCOMMUNICATIE HEEFT GEAUTOMATISEERD […]

read more
2462 Views
Growth Hacking trigger e-mail Een inzicht in de resultaten voor Tehnosila
1939 Views

Al bijna twee jaar werken wij bij Retail Rocket al met trigger e-mail voor e-commerce. Tijdens deze periode hebben we veel webshops geholpen met trigger e-mails; van de welbekende abandoned shopping cart tot geavanceerde e-mail marketing automotion. Op een bepaald moment realiseerden wij dat het niet genoeg is om ‘gewoon’ geautomatiseerde e- mailcampagnes uit te […]

read more
1939 Views
Triggerd e-mails voor online woonwinkel HOFF
2201 Views

Hoff online marketing team (one of the biggest furniture&household omni-channel retailer) and Retail Rocket specialists (multichannel personalization platform) launched a project in triggered emails.

read more
2201 Views