Retail Rocket Science Blog: Growth Hacking

Trigger-based emails Growth Hacking voor Seedspost verhoogt conversie met 120%
15 Views

Elke A/B test die wordt uitgevoerd voor Retail Rocket klanten is uniek: andere hypotheses, test omstandigheden en industrie. Hoe ongebruikelijker de industrie, hoe interessanter het wordt om een test uit te voeren. We zijn inmiddels al enige tijd gewend aan het online bestellen van kleding en huishoudelijke apparaten, maar hoe zit het met zo iets […]

read more
15 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
228 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
228 Views
Growth Hacking productpagina Toolmax: meer dan 10% omzetgroei
180 Views

In een eerdere casestudy hebben we laten zien hoe Retail Rocket ToolMax, een online retailer van gereedschap en accessoires, hielp om hun conversie en omzet te verhogen. Retail Rocket heeft de winkelervaring van de klant gepersonaliseerd door real time aanbevelingen toe te voegen aan de homepage, categoriepagina, productpagina, winkelwagenpagina en interne zoekresultaten pagina. Dit verhoogde […]

read more
180 Views
Lacy Wear’s Trigger-mails voor Growth Hacking
158 Views

Het Retail Rocket Growth Hacking-team richt zich dagelijks op het vergroten van de omzet van online winkels met A/B-tests, om de lay-outs van de e-mailmarketing voor onze klanten te verbeteren. In het artikel van vandaag delen we weer wat van onze kennis over iteratieve efficiëntieverbetering van e-mailmarketingcampagnes met behulp van de online winkel LacyWear als voorbeeld, beroemd om haar eigen […]

read more
158 Views