Retail Rocket Science Blog: Website personalization

Hoe persoonlijke aanbevelingen voor massale nieuwsbrieven de conversie hebben verhoogd naar 37,43%: het geval van ELC Russia
91 Views

Tegenwoordig ontvangen gebruikers dagelijks tientallen e-mails. Om een ​​abonnee aan te spreken, opent u niet alleen een brief, maar volgt u ook de voorgestelde link. Nieuwsbrieven moeten inhoud bevatten om te voldoen aan de relevante interesses van de abonnee. De gebruiker zal het meest geneigd zijn om een ​​aankoop bij een online winkel te doen […]

read more
91 Views
Ontdek hoe MercadoActual.es dankzij website personalisatie de conversieratio kon verhogen met 5,6%
94 Views

In de meeste webwinkels worden gebruikers constant blootgesteld aan dezelfde productaanbiedingen, ongeacht hun individuele smaak en voorkeuren. MercadoActual.es is een Spaans bedrijf dat een grote catalogus aanbiedt in de IT- en elektronicasector. Ze waren zich bewust van het belang van personalisatie van de website als het proces om op maat gemaakte ervaringen te creëren voor […]

read more
94 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
206 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
206 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
249 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
249 Views
Webwinkel Hoff: 11,7% omzetgroei als resultaat van productaanbevelingen
161 Views

De homepage is de eerste plaats waar een gebruiker beslist om te blijven en door te gaan met een zoekopdracht of om de website te verlaten. Bezoekers zullen alleen op de website blijven als ze iets zien wat hen interesseert, dus is het cruciaal om de juiste producten te tonen.    Hoff is een van […]

read more
161 Views
Growth Hacking productpagina Toolmax: meer dan 10% omzetgroei
161 Views

In een eerdere casestudy hebben we laten zien hoe Retail Rocket ToolMax, een online retailer van gereedschap en accessoires, hielp om hun conversie en omzet te verhogen. Retail Rocket heeft de winkelervaring van de klant gepersonaliseerd door real time aanbevelingen toe te voegen aan de homepage, categoriepagina, productpagina, winkelwagenpagina en interne zoekresultaten pagina. Dit verhoogde […]

read more
161 Views
Retail Rocket Growth Hacking helpt Vanastenbabysuperstore.nl een omzetstijging van 31,7% te realiseren
232 Views

In deze casestudy bekijken we de resultaten van de implementatie van de unieke aanbevelingsalgoritmen van Retail Rocket op de productpagina van Vanastenbabysuperstore.nl. Van Asten BabySuperstore is één van de grootste Nederlandse retailers voor ouders en baby’s. Hun fysieke winkellocatie heeft een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m² en de webwinkel biedt een enorm scala […]

read more
232 Views
Gepersonaliseerde productaanbevelingen voor ELC: meer dan 10% omzetgroei
123 Views

Early Learning Centre (ELC) maakt speelgoed voor kinderen dat erop gericht is om essentiële vaardigheden te ontwikkelen. Midden jaren ’70 opende ELC voor het eerst haar deuren. Nu is het uitgebreid tot 150 winkels in het Verenigd Koninkrijk, 80 winkels in 19 landen over de hele wereld én een online winkel. In 2006 opende het […]

read more
123 Views
load more