Retail Rocket Science Blog: Website personalization

Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
18 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
18 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
15 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
15 Views
Hoe persoonlijke aanbevelingen voor massale nieuwsbrieven de conversie hebben verhoogd naar 37,43%: het geval van ELC Russia
115 Views

Tegenwoordig ontvangen gebruikers dagelijks tientallen e-mails. Om een ​​abonnee aan te spreken, opent u niet alleen een brief, maar volgt u ook de voorgestelde link. Nieuwsbrieven moeten inhoud bevatten om te voldoen aan de relevante interesses van de abonnee. De gebruiker zal het meest geneigd zijn om een ​​aankoop bij een online winkel te doen […]

read more
115 Views
Ontdek hoe MercadoActual.es dankzij website personalisatie de conversieratio kon verhogen met 5,6%
125 Views

In de meeste webwinkels worden gebruikers constant blootgesteld aan dezelfde productaanbiedingen, ongeacht hun individuele smaak en voorkeuren. MercadoActual.es is een Spaans bedrijf dat een grote catalogus aanbiedt in de IT- en elektronicasector. Ze waren zich bewust van het belang van personalisatie van de website als het proces om op maat gemaakte ervaringen te creëren voor […]

read more
125 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
228 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
228 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
276 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
276 Views
Webwinkel Hoff: 11,7% omzetgroei als resultaat van productaanbevelingen
174 Views

De homepage is de eerste plaats waar een gebruiker beslist om te blijven en door te gaan met een zoekopdracht of om de website te verlaten. Bezoekers zullen alleen op de website blijven als ze iets zien wat hen interesseert, dus is het cruciaal om de juiste producten te tonen.    Hoff is een van […]

read more
174 Views
Growth Hacking productpagina Toolmax: meer dan 10% omzetgroei
180 Views

In een eerdere casestudy hebben we laten zien hoe Retail Rocket ToolMax, een online retailer van gereedschap en accessoires, hielp om hun conversie en omzet te verhogen. Retail Rocket heeft de winkelervaring van de klant gepersonaliseerd door real time aanbevelingen toe te voegen aan de homepage, categoriepagina, productpagina, winkelwagenpagina en interne zoekresultaten pagina. Dit verhoogde […]

read more
180 Views
load more