Retail Rocket Science Blog: Website personalization

Las Tijeras Mágicas: Hoe behaal je 19% omzetstijging met behulp van Retail Rocket
136 Views

LAS TIJERAS MÁGICAS is een webshop voor brei-, naai- en haakbenodigdheden. De webshop heeft een grote diversiteit aan producten.   Het bedrijf, een van de grootsten in haar sector in Spanje, heeft fantastische resultaten behaald door een goede online strategie. Door de groeiende concurrentie was het merk genoodzaakt contact op te nemen met Retail Rocket, om […]

read more
136 Views
TOM TAILOR verdubbeld conversie door Retail Rocket product recommendations
212 Views

Wat is de ideale shopping experience van de moderne consument? Weinig mensen hebben zin noch tijd om het hele weekend in winkelcentra door te brengen. Webshops van bekende en geliefde merken bieden de oplossing.  In samenwerking met TOM TAILOR, personaliseren we alle stappen in de customer journey om zo het aankoopproces van de klant te […]

read more
212 Views
Aizel marktplaats personalisatie: een uniek aanbod voor iedere bezoeker realiseert 11% omzet groei
500 Views

Een consument bezoekt een fysieke fashionstore vaak ter inspiratie. Hij/Zij krijgt hier een goede ervaring door middel van individuele benadering, buitengewone service en een exclusief product aanbod. Voor veel fashion brands is het een uitdaging om dezelfde service en toegevoegde waarde online aan te bieden, omdat zij met een aantal beperkingen worden geconfronteerd. Hoe kunnen […]

read more
500 Views
Hoe het realtime volgen van interesse in producten leidt tot 118,62% omzetgroei: Maxidom’s case
352 Views

Segmentatie van de subscriber database is een van de meest belangrijke e-mail marketing tools. Toch onderschatten online stores het effect regelmatig. Segmentatie stelt een shop in staat verschillen in doelgroep te onderscheiden en daardoor altijd relevante content te versturen naar de eindgebruiker. Met behulp van segmentatie kunnen subscribers verdeeld worden in een segment van gebruikers […]

read more
352 Views
Hoe persoonlijke aanbevelingen voor massale nieuwsbrieven de conversie hebben verhoogd naar 37,43%: het geval van ELC Russia
403 Views

Tegenwoordig ontvangen gebruikers dagelijks tientallen e-mails. Om een ​​abonnee aan te spreken, opent u niet alleen een brief, maar volgt u ook de voorgestelde link. Nieuwsbrieven moeten inhoud bevatten om te voldoen aan de relevante interesses van de abonnee. De gebruiker zal het meest geneigd zijn om een ​​aankoop bij een online winkel te doen […]

read more
403 Views
Ontdek hoe MercadoActual.es dankzij website personalisatie de conversieratio kon verhogen met 5,6%
387 Views

In de meeste webwinkels worden gebruikers constant blootgesteld aan dezelfde productaanbiedingen, ongeacht hun individuele smaak en voorkeuren. MercadoActual.es is een Spaans bedrijf dat een grote catalogus aanbiedt in de IT- en elektronicasector. Ze waren zich bewust van het belang van personalisatie van de website als het proces om op maat gemaakte ervaringen te creëren voor […]

read more
387 Views
Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
482 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
482 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
556 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
556 Views
load more