Retail Rocket Science Blog: Website personalization

Conversieboost voor Thr.nl met behulp van website-personalisatie
103 Views

We weten al dat het aanbieden van gepersonaliseerde productaanbevelingen in een online winkel de verkoop verhoogt. Tegenwoordig is de grootste uitdaging het weten waar en hoe productaanbevelingen in de winkel kunnen worden geplaatst om de omzet te maximaliseren. Dat is waar de experts van Retail Rocket binnenkomen. Retail Rocket biedt wereldwijd meer dan 1000 klanten […]

read more
103 Views
Sanitairwinkel.nl: ongeveer 15% omzetgroei door product aanbevelingen
130 Views

Sanitairwinkel.nl is de online marktleider in de badkamer- en sanitaire sector in Nederland en hoort bij de top 70 grootste e-commerce spelers in het land. Het online succes van Sanitairwinkel en de groei daarvan, is het resultaat van uitzonderlijke klantenservice en een voortdurende optimalisatie van de website. Website-personalisatie is een van de meest efficiënte manieren […]

read more
130 Views
Webwinkel Hoff: 11,7% omzetgroei als resultaat van productaanbevelingen
74 Views

De homepage is de eerste plaats waar een gebruiker beslist om te blijven en door te gaan met een zoekopdracht of om de website te verlaten. Bezoekers zullen alleen op de website blijven als ze iets zien wat hen interesseert, dus is het cruciaal om de juiste producten te tonen.    Hoff is een van […]

read more
74 Views
Growth Hacking productpagina Toolmax: meer dan 10% omzetgroei
93 Views

In een eerdere casestudy hebben we laten zien hoe Retail Rocket ToolMax, een online retailer van gereedschap en accessoires, hielp om hun conversie en omzet te verhogen. Retail Rocket heeft de winkelervaring van de klant gepersonaliseerd door real time aanbevelingen toe te voegen aan de homepage, categoriepagina, productpagina, winkelwagenpagina en interne zoekresultaten pagina. Dit verhoogde […]

read more
93 Views
Retail Rocket Growth Hacking helpt Vanastenbabysuperstore.nl een omzetstijging van 31,7% te realiseren
122 Views

In deze casestudy bekijken we de resultaten van de implementatie van de unieke aanbevelingsalgoritmen van Retail Rocket op de productpagina van Vanastenbabysuperstore.nl. Van Asten BabySuperstore is één van de grootste Nederlandse retailers voor ouders en baby’s. Hun fysieke winkellocatie heeft een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m² en de webwinkel biedt een enorm scala […]

read more
122 Views
Gepersonaliseerde productaanbevelingen voor ELC: meer dan 10% omzetgroei
72 Views

Early Learning Centre (ELC) maakt speelgoed voor kinderen dat erop gericht is om essentiële vaardigheden te ontwikkelen. Midden jaren ’70 opende ELC voor het eerst haar deuren. Nu is het uitgebreid tot 150 winkels in het Verenigd Koninkrijk, 80 winkels in 19 landen over de hele wereld én een online winkel. In 2006 opende het […]

read more
72 Views
Gepersonaliseerde productaanbevelingen bij Baby & Tiener online shop: 13,4% omzetstijging
98 Views

De E-commercemarkt groeit exponentieel. Elke dag groeit het aantal concurrenten en stijgen de verwachtingen van de bezoekers. In deze omstandigheden zijn gepersonaliseerde productaanbevelingen geen wens maar een noodzaak voor online aanbieders. Bezoekers willen alleen de producten zien waarin ze geïnteresseerd zijn, dus personalisatie is één van de manieren om aandacht en zorg aan het trouwe […]

read more
98 Views
Website-personalisatie van webshop Quelle: 6,4% conversieverhoging
86 Views

De fashionbranche is een van de meest diverse e-commerce sectoren en het percentage impulsaankopen is erg hoog. Meestal lukt het een websitebezoeker niet om het gehele assortiment te bekijken of het juiste product te vinden. Door het aanbieden van real-time gepersonaliseerde product aanbevelingen wordt de klant hierin geholpen. Dit verhoogt de conversie van de webshop. […]

read more
86 Views
load more